Παναθηναϊκός AKTOR: Λείπει η αμυντική συνοχή

spanoulis monaco panathinaikos euroleague

Ο Παναθηναϊκός AKTOR ήθελε πολύ να νικήσει σε αυτήν την αναμέτρηση για τη Euroleague. Όμως, του κόστισαν τα αμυντικά κενά. Ήθελε πολύ να νικήσει τον Βασίλη Σπανούλη στο ντεμπούτο του στη Euroleague. Έδειξε, εξάλλου, μετά την αναμέτρηση. Ουδείς έκανε δηλώσεις, ούτε καν ο Έργκιν Αταμάν.

Παιχνίδι με εντάσεις και πάθη -και όχι μόνο για την επιστροφή του Βασίλη Σπανούλη στο ΟΑΚΑ ως προπονητή από… πέρυσι- ήταν εκείνο του Παναθηναϊκού AKTOR με τη Μονακό για τη 12η αγωνιστική της Euroleague.

Εν τέλει, η Μονακό έπαιξε καλύτερη άμυνα εκεί που έπρεπε, βρήκε τον τρόπο να σκοράρει και ο Έλληνας τεχνικός έφυγε με σπουδαίο “διπλό”, 91-88. Η Μονακό του Σπανούλη, παρ’ ότι δεν είναι του… Σπανούλη, είχε 26 ασίστ για 8 λάθη. Επίσης, είχε 22 πόντους στον αιφνιδιασμό και 24 από λάθη του Παναθηναϊκού AKTOR.

Η Μονακό έφτασε στο 8-4 ενώ ο Παναθηναϊκός έπεσε στο 7-5 και είναι στο όριο της εξάδας.

 

Black Friday ΔΩΡAΡΑ που δεν χάνεται

Παναθηναϊκός AKTOR: Αμυντικός κόμπος

Πώς την πάτησε ο Παναθηναϊκός AKTOR; Η Μονακό, προφανώς, έψαχνε έναν προπονητή που θα την οδηγήσει στο Final 4 του Βελιγραδίου. A priori και εξ ορισμού, λοιπόν, δεν υπήρχε πρόβλεψη ένα παιχνίδι που θα είχε μία τάση στο ΟΑΚΑ, απέναντι στον Παναθηναϊκό AKTOR. Οι παίκτες του Έργκιν Αταμάν δεν μπόρεσαν να πάρουν ένα πειστικό προβάδισμα κατά τη διάρκεια του πρώτου ημιχρόνου, όμως είχαν την ικανότητα να γυρίσουν όταν η Μονακό προηγήθηκε με σκορ 40-33. Ήταν οι πέντε πόντοι του Γιώργου Παπαγιάννη, που έδειξε ξανά πόσον βελτιωμένο είναι το περιφερειακό σουτ του, αλλά και η φάση που ο Κέντρικ Ναν χτύπησε στο πρόσωπο τον Άλφα Ντιαλό, με τον τελευταίο να αντιδρά, εφορμώντας προς το μέρος του. Ο Γόρδιος Δεσμός στο σημείο εκείνο λύθηκε με τον Αμερικανό του Παναθηναϊκού να χρεώνεται με αντιαθλητικό φάουλ και τον συμπατριώτη του της Μονακό να “τρώει” τεχνική ποινή.

Με το σκορ στο 33-40, ο Ματίας Λεσόρ βρήκε τρόπο δράσης. Με τον Παπαγιάννη στον άξονά τους, εξάλλου, οι Μονεγάσκοι αδυνατούσαν να αντιμετωπίσουν το πικ εν ρολ με Ναν και Κώστα Σλούκα για δημιουργούς.

Ο τελευταίος, πάντως, σουλούπωσε επιθετικά το παιχνίδι των “πράσινων”. Όμως ο Παναθηναϊκός δεν είχε απαντήσεις όταν άλλαζε τα σκριν της Μονακό, αφού με τον Μάικ Τζέικς, τον Τζόρνταν Λόιντ και τον Έλι Οκόμπο να βγάζουν τους ψηλούς έξω από τη ρακέτα, οι φιλοξενούμενοι μπόρεσαν να βρουν στα μις ματς τις απαντήσεις.

 

ΧΩΡΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΗ

Το άλλαξε ο Χουάντσο

Ο Έργκιν Αταμάν. όπως συμβαίνει σε κάθε παιχνίδι που φτάνει σε ειδικές καταστάσεις, πέρασε τον Χουάντσο Ερνανγκόμεθ στο παρκέ. Η προοπτική, με την απόδειξη, ασφαλώς να προκύπτει επί του πρακτέου, ήταν να μην τον αλλάξει ξανά.

Η Μονακό ξέφυγε με οκτώ πόντους ξανά, 57-65, με 3’58” για τη λήξη της τρίτης περιόδου.

Ήδη η άμυνα του Παναθηναϊκού AKTOR στο δεύτερο ημίχρονο ήταν πολύ πιο σφιχτή. Η Μονακό των 50 πόντων στην πρώτη περίοδο έβαλε μόλις 15 στην τρίτη. Μάλιστα, οι “πράσινοι” τους κράτησαν στο μηδέν ενεργητικό τα τελευταία 238 δευτερόλεπτα της περιόδου.

Το έργο Χουάντσο δεν ήταν, όμως, μόνο αμυντικό. Ο Ερνανγκόμεθ έβαλε το πρώτο τρίποντό του για να δώσει προβάδισμα στον Παναθηναϊκό AKTOR, 66-65, με 1’38” για τη λήξη της περιόδου. Επιπλέον, έστειλε τη διαφορά στο +5, 70-65, στις αρχές της τέταρτης.

Η προσφορά του, βέβαια, ήταν ανυπολόγιστη στα ριμπάουντ, με τα οποία ανανέωσε επιθέσεις. Επιπλέον, τα άκρα του έκαναν τη δουλειά στην άμυνα και τα deflections. Το πικ εν ρολ της Μονακό “έκαιγε” ο ίδιος, αλλάζοντας στα σκριν.

Ο Τσέντι Οσμάν βοήθησε τουλάχιστον αμυντικά. Φυσικά, όπως συμβαίνει σε σημεία κάθε παιχνιδιού, και ο Κέντρικ Ναν βρήκε πεδίο δράσης. Είτε το ήθελε ο αντίπαλος ή όχι.

Η πονηριά

Εν τέλει, η Μονακό ήταν πολύ κοντά στο σκορ για να το αφήσει. Ο Σπανούλης σίγουρα ενέπνευσε, κυρίως τον Οκόμπο και τον Ντιαλό, που έφθεειρα τον Παναθηναϊκό AKTOR. Όχι απαραιτήτως με τη δεινότητά τους, αλλά με την πονηριά τους. Κάποια επιθετικά φάουλ ή η πίεση στην μπάλα οδήγησαν τους “πράσινους” σε κακές επιθετικές επιλογές.

Τέτοιες, μάλιστα, που η Μονακό βρήκε τρόπο να τρέξει στον αιφνιδιασμό. Ένα φόλοου του Βίτο Μπράουντ και ένα κάρφωμα του Άλφα Ντιαλό στον ανοιχτό χώρο τους έβαλαν μπροστά. Ο Ματίας Λεσόρ αξιοποίησε και τις δύο βολές από το αντιαθλητικό φάουλ που κέρδισε από τον Τζόρνταν Λόιντ με 1’02” για τη λήξη. Όμως, ο Παναθηναϊκός AKTOR δεν είχε καθαρό μυαλό στην επίθεσή του. Αντιθέτως, η Μονακό βρήκε το τρίποντο-μαχαιριά με τον Λόιντ, με 32” στο ρολόι.

Ο Ματίας Λεσόρ, με φόλοου μετά τα δύο άστοχα τρίποντα του Χουάντσο, ανανέωσε το ενδιαφέρον. Ο Οκόμπο κέρδισε φάουλ από τον Ναν στα 3,8”. Έβαλε την πρώτη, έχασε τη δεύτερη, όμως η Μονακό πήρε το ριμπάουντ και το παιχνίδι τελείωσε.

ΧΩΡΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΗ

Previous Article

Προγνωστικά Overakias 29/11/2024

Next Article

Προγνωστικά Profitis 30/11/2024