Η ΑΕΚ κατέκτησε το πρωτάθλημα Ελλάδος. Αυτό σημαίνει ότι θα παίξει στα playoffs του Champions League την επόμενη περίοδο. Επίσης, θα παίξει στη League Phase είτε του Champions League είτε του Europa League. Η επικράτησή της στη Super League, επιπλέον, ήταν θρίαμβος. Αξιοκρατική και στηριγμένη στην ομοιογένεια, τη σύμπνοια και την αλληλεγγύη, εκφράζει ό,τι πρέπει να υποστηρίζει, στην ουσία του, το ομαδικό σπορ. Ειδικότερα, το ποδόσφαιρο, που είναι το απαύγασμα του λαϊκού αθλητισμού.
Η ΑΕΚ θριάμβευσε πέρα και πάνω από σκιές και ό,τι υπάρχει ως υποψία. Σε 30 ματς πρωταθλήματος είχε 18 με μηδενικό παθητικό. Ήταν η ομάδα που την σμίλεψαν τα δύσκολα. Άξια συγχαρητηρίων, λοιπόν, τα οποία πήρε από κάποιους. Ωστόσο, δεν της έχουν δώσει οι επίσημοι φορείς, δηλαδή η Super League και η ΕΠΟ, και ο Ολυμπιακός. Το ίδιο δείχνει να ισχύει και με τον Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ.
SUPER ΔΩΡΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ
ΑΕΚ: Πέρα από δικαίωμα, καθήκον
Η ΠΑΕ ΑΕΚ, βέβαια, έχει δυσαρεστήσει την Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία. Το περιστατικό με τον Στεφάν Λανουά και τη φερόμενη ως επίθεση στο παιχνίδι του πρώτου γύρου με τον ΠΑΟΚ την έφερε απέναντί της. Υπήρχε μόνο μία ενημέρωση για την κατάκτηση του πρωταθλήματος, κι αυτή περίπου 12 ώρες μετά την επιτυχία. Και για τη Super League ισχύει το ίδιο, καθώς πρόεδρός της είναι ο μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης.
Οι επίσημοι φορείς του ελληνικού ποδοσφαίρου, φυσικά, δεν είναι δυνατόν να ξεχνούν τις θέσεις τους -αλλά και αυτό που θέλουν να προάγουν. Δεν μπορεί, δηλαδή, όλη η ΕΠΟ να έχει προσωποποιήσει ένα επεισόδιο, ακόμα κι αν δεν έχει τελειώσει δικαστικά, ή η Super League να μη συγχαίρει επειδή ο πρόεδρός της είναι ανταγωνιστής της ΑΕΚ.
Ο Αλμέιδα
Κυρίως αφού πέρυσι, μετά το καινοφανές meltdown, ο Ματίας Αλμέιδα έδωσε συγχαρητήρια τον Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ για τη συμπεριφορά του στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Ο Ράφα Μπενίτεθ και ο Ραζβάν Λουτσέσκου, δε, έστειλαν τα δικά τους συγχαρίκια. Η ΑΕΚ έπρεπε να χαίρει καθολικής εκτίμησης -και να της κάνουν πασίγιο στα δύο τελευταία παιχνίδια ο ΠΑΟΚ και ο Ολυμπιακός. Το πρώτο ενδεχομένως να συμβεί, το δεύτερο είναι πολύ δύσκολο.
Ωστόσο, η αλά καρτ εξυγίανση, σε αυτό το απολύτως δίκαιο πρωτάθλημα, δείχνει απλώς τα δύο μέτρα και δύο σταθμά. Στο Φάληρο, μάλλον, η μεγαλοθυμία επικρατεί μόνο όταν ο Ολυμπιακός νικάει. Και οπωσδήποτε όχι όταν μία ομάδα κατακτά τον τίτλο με εκκωφαντικό τρόπο.




